Kveldsvandring

I går tok vi oss en liten kveldstur i nabolaget.  
Vi gikk til steder der vi aldri har vært før. 

Det er rart hvordan inntrykket en har fra motorveien ikke alltid stemmer med hvordan det egentlig ser ut et sted. Jeg har i hvert fall oppdaget mange flotte perler i området der hvor vi bor, som jeg ikke kunne forestilt meg at fantes. 

Tenk å bo her, da😍
I eplehagen

This man😎

Vi kikket på husene i området, også. Det har blitt satt opp noen nye funkishus (hvis det heter det) som er ganske fine. Tror jeg liker den stilen. 

Selv om jeg er litt romantisk av meg. 

Apropos romantisk; I dag har vi sett på Ann of Green Gables på Netflix. Den serien er bare så søt! Elsker historien, ja den er en av de få som får meg til å gråte😊 Anbefaler den. Stedet der hun vokser opp er også bare så nydelig, og det minner meg litt om der vi bor nå.

Uansett, det var gøy å oppdage nye steder🌲🌄

Susanne

Legg igjen en kommentar

