I morgen løper jeg for Team Superselma

Nå gleder jeg meg, for i morgen braker det løs med Jentebølgen her i Drammen. 
Jeg har lenge hatt lyst til å være med, men de siste årene så har jeg enten vært gravid eller hatt liten baby, så det har aldri passet. 

I år løper jeg for Team SuperSelma, som støtter kreftsyke barn. I anledning Jentebølgen så samles det også inn penger til formålet:

Team Superselma gir LYSGLIMT til kreftsyke barn! Bli med å støtt du også. Vipps et valgfritt beløp til 77762 og gjør en forskjell. 

Deres arbeid blant kreftsyke barn kan du lese om her

Jeg er spent, for dette har jeg aldri gjort før. 😊

I dag høljer det ned her, så vi får håpe at det roer seg i morgen. 

Susanne

One thought on “I morgen løper jeg for Team Superselma

Legg igjen en kommentar

